Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Przy odbiorze towaru należy sprawdzić, czy nie uległa szkodzeniu podczas transportu. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania czy zniszczenia kurier powinien sporządzić protokół szkody, który powinien zostać przesłany do Sklepu Gemology Cosmetics.

W przypadku odbioru przesyłki w Paczkomacie i stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu oraz poinformowanie o fakcie Sklepu Gemology Cosmetics.
W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej produktu lub uszkodzenia prosimy o kontakt ze sklepem Gemology Cosmetics sklep@gemology-cosmetics.pl i dokładne opisanie usterki.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zwierać : imię i nazwisko, adres email Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Możesz wykorzystać Formularz Zgłoszenia Reklamacji

Reklamacja rozpatrywana jest najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres email bądź na adres poczty tradycyjnej.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta istnieje możliwość wymiany reklamowanego produktu na inny lub zwrot należności na konto bankowe wskazane przez Klienta.
Zwrot jest realizowany w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.

ZWROTY

Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od daty otrzymania towaru.

Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz odstąpienia od umowy oraz formularz zgłoszenia reklamacji i dołącz do przesyłki. Zwracany towar należy przesłać na adres: Sklep Gemology.pl, Płouszowice 26A 21-008 Tomaszowice z dopiskiem “Zwrot towaru”.

Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie i zapakowanie towaru, aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

W terminie do 14 Sklep Gemology dokonuje zwrotu kosztów towaru na numer konta bankowego, który został podany w formularzu odstąpienia od umowy.

Koszt odesłania towaru w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Klient
UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem

Szczegółowe informacje dotyczące zasad reklamacji i zwrotów zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego Gemology.